Zwroty i Reklamacje

Bezpłatna wymiana materaca do 30 dni

U nas masz dokładnie 30 dni na bezpłatne testowanie materaca!

  1. Masz dokładnie 30 dni na bezpłatne testowanie materaca od daty dostarczenia.
  2. W czasie tych 30 dni możesz NORMALNIE używać materaca. Po prostu sprawdzić, czy jest dla Ciebie odpowiedni.
  3. Po upływie 30 dni nie ma możliwości bezpłatnej wymiany.
  4. Jeżeli w tym czasie stwierdzisz, że materac jednak nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go bezpłatnie wymienić na inny model lub bez podawania przyczyny!
  5.  Wymianie nie podlegają materace w niestandardowych rozmiarach. Rozmiary niestandardowe to takie, których nie ma na liście wyboru przy produkcie, np. 80 na 195 – jest to rozmiar niestandardowy – dostępny na zamówienie.
  6. Wymianie nie podlegają zamówienia powyżej 1 sztuki.
  7. Sam proces wymiany bardzo prosty. Wystarczy wypełnić prosty formularz na naszej stronie, skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły. Przejdź do formularza.
  8. Kurier bezpłatnie przywiezie nowy materac i odbierze wymieniany.
  9. Jeżeli są różnice w cenach wymienianego i nowego materaca – poprosimy o dopłatę lub zwrócimy różnicę.
  10. Pierwsza wymiana jest całkowicie bezpłatna – to my pokrywamy koszty transportu.
  11. Materac powinien być odpowiednio przygotowany do transportu. Zapakowany tak, aby nie zniszczył się i pobrudził w trakcie transportu (należy zachować folię, w której został dostarczony).
  12. Wymianie nie podlegają materace zabrudzone, mokre, lub zniszczone w wyniku nieprawidłowego używania.
  13. Bezpłatnej wymiany można dokonać 1 raz. W przypadku ewentualnych zwrotów obowiązują przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)- możliwość zwrotu nowego, nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od dostawy.

U mnie mała wpadka 😉 przy składaniu zamówienia zwyczajnie pomyliłam rozmiar zamiast 90 kupiłam 80. Trochę się obawiałam jak sklep do tego podejdzie bo w sumie to moja wina. Miłe zaskoczenie. Bez problemu odebrali omyłkowo zamówiony materac i jednocześnie przywieźli właściwy rozmiar. Super!

Ania

Kupiłam MORFEUSZ, po kilku nocach  okazała się dla mnie jednak zbyt twarda. Zadzwoniłam do Pani Izy. Wystarczyło wypełnić formularz i poczekać na kuriera 🙂 Byłam zaskoczona, że można w tak prosty sposób wymienić materac bez zbędnych formalności.

Monika

Okulary:

Okulary mgeek (zerówki) możesz zwrócić bez podania powodu w ciągu 14 dni od zakupu. Okulary recepturowe nie podlegają zwrotowi.

W celu dokonania zwrotu powiadom nas o tym mailem na adres kontakt@materaceproducenta.pl.

Okulary dokładnie zapakuj i wyślij na adres:

mGeek
Al. Jana Pawła II 61 / 247
01-031 Warszawa

Zwrot środków za zamówienie otrzymasz na konto bankowe jak tylko okulary wrócą do producenta i otrzymamy potwierdzenie od producenta, że nie są uszkodzone.

Ważne:
– na zwrot masz 14 dni od daty dostawy
– okulary recepturowe nie podlegają zwrotowi

Opaski

Opaski do spania podlegają zasadom wynikającym z obowiązującego prawa. Można zwrócić nieużywany towar w ciągu 14 dni od daty dostawy (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)) odsyłając go na adres:

MateraceProducenta.pl
AL. W. Witosa 3
20-315 Lublin

Zwrot środków za zamówienie otrzymasz na konto bankowe jak tylko okulary wrócą do producenta i otrzymamy potwierdzenie od producenta, że nie są uszkodzone.

Reklamacje

Gwarancji udziela producent produktów sprzedawanych w sklepie materaceproducenta.pl. Reklamacje rozpatrywane są przez producenta. Sklep materaceproducenta.pl jako sprzedawca pośredniczy w rozpatrywaniu reklamacji.

W przypadku materaców producenta Frankhauer – obowiązują zasady reklamacji według karty gwarancyjnej dołączonej do materaca.