Domowe testowanie aż 30 dni!

To dla nas oczywiste, że aby przetestować materac musisz się na nim przespać!
U nas masz 30 dni na domowe testowania materaca!

W naszym sklepie sprzedajemy tylko NOWE, nieużywane materace. Materace zwracane przez klientów są sprzedawane w Outlecie.

Bezpłatnie odbierzemy od Ciebie materac i wymienimy na inny!

  1. Masz dokładnie 30 dni na bezpłatne testowanie materaca od daty dostarczenia.
  2. W czasie tych 30 dni możesz NORMALNIE używać materaca. Po prostu sprawdzić, czy jest dla Ciebie odpowiedni.
  3. Po upływie 30 dni nie ma możliwości bezpłatnej wymiany.
  4. Jeżeli w tym czasie stwierdzisz, że materac jednak nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go bezpłatnie wymienić na inny model lub bez podawania przyczyny!
  5.  Wymianie nie podlegają materace w niestandardowych rozmiarach. Rozmiary niestandardowe to takie, których nie ma na liście wyboru przy produkcie, np. 80 na 195 – jest to rozmiar niestandardowy – dostępny na zamówienie.
  6. Wymianie nie podlegają zamówienia powyżej 1 sztuki.
  7. Sam proces wymiany bardzo prosty. Wystarczy wypełnić prosty formularz na naszej stronie, skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły. Przejdź do formularza.
  8. Kurier bezpłatnie przywiezie nowy materac i odbierze wymieniany.
  9. Jeżeli są różnice w cenach wymienianego i nowego materaca – poprosimy o dopłatę lub zwrócimy różnicę.
  10. Pierwsza wymiana jest całkowicie bezpłatna – to my pokrywamy koszty transportu.
  11. Materac powinien być odpowiednio przygotowany do transportu. Zapakowany tak, aby nie zniszczył się i pobrudził w trakcie transportu (należy zachować folię, w której został dostarczony).
  12. Zwrotowi nie podlegają materace zabrudzone, mokre, lub zniszczone w wyniku nieprawidłowego używania.
  13. Bezpłatnej wymiany można dokonać 1 raz. W przypadku ewentualnych kolejnych zwrotów obowiązują przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)- możliwość zwrotu nowego, nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od dostawy.

U mnie mała wpadka 😉 przy składaniu zamówienia zwyczajnie pomyliłam rozmiar zamiast 90 kupiłam 80. Trochę się obawiałam jak sklep do tego podejdzie bo w sumie to moja wina. Miłe zaskoczenie. Bez problemu odebrali omyłkowo zamówiony materac i jednocześnie przywieźli właściwy rozmiar. Super!

Ania