Najważniejsze informacje związane z dostawą i płatnościami w sklepie.

Większość materacy wysyłamy za pośrednictwem firmy Colmar Trans. Jeżeli chcesz dowiedzieć się gdzie aktualnie jest Twój materac, zadzwoń pod  733 290 999  (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-17:00) i  podaj adres dostawy, miła Pani z Colmar Trans chętnie odpowie na Twoje pytania.

Przy płatności online (payu lub standardowy przelew bankowy) przesyłka jest darmowa.

Czas realizacji zamówienia na większość materacy łącznie z przesyłką wynosi do 12 dni roboczych (zazwyczaj 10 dni).
Wyjątkiem są materace nawierzchniowe, których czas dostawy skraca się do 4 dni roboczych.

Dlaczego do 12 dni? 

Nasze materace produkujemy na bieżąco. Co oznacza, że Twój materac nie leży i nie niszczy się w magazynie, zostanie dla Ciebie wykonany bezpośrednio po Twoim zamówieniu. Będzie wykonany specjalnie dla Ciebie i prosto z produkcji trafi do kuriera, który dostarczy go do Twojego domu.

Dokładamy wszelkich starań aby nasze materace znalazły się w Państwa domach jak najszybciej.

Przygotowaliśmy dla Państwa trzy możliwości płatności:
– płatność on-line za pośrednictwem operatora payu (dostawa gratis, czas dostawy do 10 dni roboczych, materace nawierzchniowe do 4 dni);
– płatność on-line za pośrednictwem zwykłego przelewu bankowego (dostawa gratis, czas dostawy do 10 dni roboczych, materace nawierzchniowe do 4 dni));
– płatność za pobraniem (dopłata 25,00 zł, czas dostawy do 10 dni roboczych, materace nawierzchniowe do 4 dni)).

Prowadzimy sprzedaż na terenie Polski.

W przypadku pytań lub wątpliwości, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu:

Kontakt telefoniczny (od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00): 575 897 183
Kontakt mailowy: kontakt@materaceproducenta.pl