Najważniejsze informacje związane z dostawą i płatnościami w sklepie.
Materace, które możemy zrolować wysyłamy firmą kurierską DPD.
Materace na płasko wysyłamy firmą przewozową Furni-Trans lub Kuba Trans
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze materace znalazły się w Państwa domach jak najszybciej.
Większość materaców wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych + czas dostawy. Stalaże wysyłamy do 10 dni roboczych.
Czas dostawy
– 1-2 dni od daty wysłania
Modele, które możemy zrolować bez ryzyka uszkodzenia. Większość materaców bez kokosa do szerokości 160 cm włącznie.
Poduszki i akcesoria.
– 3-10 dni roboczych od daty wysłania
Materace wysyłane na płasko bez rolowania i wszystkie o szerokości większej niż 160cm (na płasko lub w pudełku). Nadawane są w zależności od regionu firmą Furni Trans lub Kuba trans. Kierowca zwykle dzwoni dzień przed dostawą.
Kurier może pomóc wnieść materac, jednak nie ma tego w obowiązku.
W okresach zwiększonej ilości zamówień np. w okolicach świąt dostawy mogą się nieco wydłużyć.
Materace zrolowane dostarczane są w pudełkach o wymiarach podstawy 36cm na 36cm i wysokości uzależnionej od szerokości materaca.
Materace wysyłane na płasko pakowane są w grubą, dwuwarstwową folię w celu odpowiedniego zabezpieczenia w trakcie transportu.
Płatności
Przygotowaliśmy dla Państwa trzy możliwości płatności:
– płatność on-line za pośrednictwem operatora przelewy24;
– płatność ratalna: Raty Alior lub mBank Raty (dostępne po wybraniu przelewy24). Więcej o zakupach na raty znajdziesz pod linkiem: Zakupy na raty;
– płatność za pośrednictwem standardowego przelewu bankowego;
– płatność za pobraniem (dopłata 40,00zł).
Dokumentacja
Karta gwarancyjna przesyłana jest drogą elektroniczną na podany podczas zamówienia adres email.
Prowadzimy sprzedaż na terenie Polski.
W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.
Kontakt telefoniczny (od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00): 795 066 710
Kontakt mailowy: kontakt@materaceproducenta.pl