Najważniejsze informacje związane z dostawą i płatnościami w sklepie.

Materace, które możemy zrolować wysyłamy firmą kurierską DPD.

Materace na płasko wysyłamy firmą przewozową Furni-Trans lub Kuba Trans

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze materace znalazły się w Państwa domach jak najszybciej.

Większość materaców wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych + czas dostawy.

Czas dostawy

1-2 dni od daty wysłania
Modele, które możemy zrolować bez ryzyka uszkodzenia. Większość materaców bez kokosa do szerokości 160 cm włącznie.
Poduszki i akcesoria.

3-10 dni roboczych od daty wysłania
Materace wysyłane na płasko bez rolowania i wszystkie o szerokości większej niż 160cm (na płasko lub w pudełku). Nadawane są w zależności od regionu firmą Furni Trans lub Kuba trans. Kierowca zwykle dzwoni dzień przed dostawą.

Kurier może pomóc wnieść materac, jednak nie ma tego w obowiązku.

W okresach zwiększonej ilości zamówień np. w okolicach świąt dostawy mogą się nieco wydłużyć.

Materace zrolowane dostarczane są w pudełkach o wymiarach podstawy 36cm na 36cm i wysokości uzależnionej od szerokości materaca.

Materace wysyłane na płasko pakowane są w grubą, dwuwarstwową folię w celu odpowiedniego zabezpieczenia w trakcie transportu.

Płatności

Przygotowaliśmy dla Państwa trzy możliwości płatności:
– płatność on-line za pośrednictwem operatora przelewy24;
– płatność ratalna: Raty Alior lub mBank Raty (dostępne po wybraniu przelewy24). Więcej o zakupach na raty znajdziesz pod linkiem: Zakupy na raty;
– płatność za pośrednictwem standardowego przelewu bankowego;
płatność za pobraniem (dopłata 40,00zł).

Dokumentacja

Karta gwarancyjna przesyłana jest drogą elektroniczną na podany podczas zamówienia adres email.

Prowadzimy sprzedaż na terenie Polski.

W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.

Kontakt telefoniczny (od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00): 795 066 710
Kontakt mailowy: kontakt@materaceproducenta.pl