Najważniejsze informacje związane z dostawą i płatnościami w sklepie.

Produkty wysyłamy firmą kurierską GLS lub DPD albo firmą przewozową ETL lub ARTAGUS

Przy płatności online (przelewy24 lub standardowy przelew bankowy) przesyłka jest darmowa. Przy płatności za pobraniem – dopłata wynosi 30 zł.

Większość materaców wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych + czas dostawy. W przypadku mniejszych paczek, czyli modeli które możemy zrolować bez ryzyka uszkodzenia materaca czas dostawy (od daty nadania) jest krótszy 2-3 dni (wysyłka GLS lub DPD), większe paczki te wysyłane ETL lub ARTAGUS mogą mieć wydłużony czas dostawy od 1 do 7 dni roboczych (od daty nadania).  Kurier dzwoni dzień przed dostawą w celu ustalenia szczegółów dostawy.

Dokładamy wszelkich starań aby nasze materace znalazły się w Państwa domach jak najszybciej.

Przygotowaliśmy dla Państwa trzy możliwości płatności:
– płatność on-line za pośrednictwem operatora przelewy24 (dostawa gratis, czas dostawy wraz z produkcją od 1 do 9 dni roboczych);
– płatność on-line za pośrednictwem zwykłego przelewu bankowego (dostawa gratis, czas dostawy wraz z produkcją od 1 do 9 dni roboczych od daty zaksięgowania przelewu);
– płatność za pobraniem (dopłata 30,00 zł, czas dostawy wraz z produkcją od 1 do 9 dni roboczych).

Materace pakowane są w grubą, dwuwarstwową folię w celu odpowiedniego zabezpieczenia w trakcie transportu.

Dokumentacja: dowód zakupu oraz karta gwarancyjna przesyłane są oddzielnie drogą elektroniczną na podany podczas zamówienia adres email.

Prowadzimy sprzedaż na terenie Polski.

W przypadku pytań lub wątpliwości, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu:

Kontakt telefoniczny (od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00): 795 066 710
Kontakt mailowy: kontakt@materaceproducenta.pl